Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 1, 2013
Image Size
115 KB
Resolution
600×478
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,323
Favourites
1,261 (who?)
Comments
96
×
What Does the Fox Say by Elentori What Does the Fox Say by Elentori
I have so much art I should be doing...and this happened instead.
I'm assuming everyone who spends any amount of time on the internet has heard this song but if you haven't ... ENJOY

/dances off into the sunset

Tumblr
Facebook
Add a Comment:
 
:iconblackcat5643:
BlackCat5643 Featured By Owner Jun 22, 2014  Student General Artist
Awesome! This makes the song 100x more epic! :3
Reply
:iconevilkittyartworks:
EvilKittyArtworks Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
AWESOME!!!! Love how Narutos a fox and Sasuke is just questioning in the background
Reply
:iconpalixi13:
palixi13 Featured By Owner Mar 26, 2014
OMG! Hahahaha xD, completely amazing!! Clap 
Reply
:iconsilver-throne:
Silver-Throne Featured By Owner Feb 2, 2014  Hobbyist General Artist
lmaoClap 
Reply
:iconmixedsunlight:
MixedSunlight Featured By Owner Jan 25, 2014  Hobbyist Photographer
:iconfoxplz:
Reply
:iconmelodiamystic:
MelodiaMystic Featured By Owner Dec 29, 2013  Hobbyist General Artist
Lol. xD 
Reply
:iconakanelovesyaoi:
Akanelovesyaoi Featured By Owner Dec 29, 2013  Hobbyist Digital Artist
I waited for this since I heard it for the first time! Foxtrot - Amazing! 
Reply
:iconhyperharmony:
hyperharmony Featured By Owner Dec 27, 2013  Hobbyist Artist
Im listeningnto it right now
Reply
:iconequestriacats:
EquestriaCats Featured By Owner Dec 1, 2013  Hobbyist Filmographer
:iconfoxsayplz:
Reply
:iconsnowypuppy:
snowypuppy Featured By Owner Nov 29, 2013  Student Digital Artist
When me and my mom saw this on TV, it was so annoying until my mom told me to change the channel. :rofl:
Reply
:iconsasu-saku-uchiha:
Sasu-Saku-Uchiha Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
What Does The Fox Say 
Reply
:iconraventhehumanxd:
RaventhehumanXD Featured By Owner Nov 8, 2013  Student Artist
Just.... Shut up and give this person a cookie :stare:
Reply
:iconhowieaoki:
HowieAoki Featured By Owner Nov 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
so funnyNuu 
Reply
:iconrenard5-0:
ReNarD5-0 Featured By Owner Nov 4, 2013  Hobbyist Artist
Could I use this for my future icon? I WILL give you 100% credit! And I DO NOT LIE. ONE I MAKE A PROMISE, I KEEP IT.:pwease: 
Reply
:iconelentori:
Elentori Featured By Owner Nov 6, 2013  Professional Digital Artist
Yeah go for it why not lol, thank you for asking : )
Reply
:iconrenard5-0:
ReNarD5-0 Featured By Owner Nov 7, 2013  Hobbyist Artist
yep! and thank you for letting me use it!!
Reply
:iconlovelucy2012:
lovelucy2012 Featured By Owner Nov 2, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
I knew this would be made  
Reply
:icontokiratokia:
tokiratokia Featured By Owner Oct 30, 2013  Student General Artist
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I just laughed for like a minute when i saw this!!!
beautiful!!
Reply
:icongurlllllllllllll:
Gurlllllllllllll Featured By Owner Oct 17, 2013
Hahaha annoying Sasuke
XD Extreme
 
Reply
:iconsweetsinster:
SweetSinster Featured By Owner Oct 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yes this is perfect !
Reply
:icongoldensun014:
GoldenSun014 Featured By Owner Oct 14, 2013
That song has been stuck in my head all day nice to know it went into good use go NARUTO ANNOY SAUSKE.
Reply
:icontapiku:
Tapiku Featured By Owner Oct 14, 2013
lol, great x"D  Little Pixel Heart
Reply
:iconlucain24:
Lucain24 Featured By Owner Oct 14, 2013  Hobbyist Writer
LMAO
Reply
:iconstardust3105:
stardust3105 Featured By Owner Oct 13, 2013  Student General Artist
hahahahahahaha XDDD
Reply
:iconirismikuchan:
IrisMikuchan Featured By Owner Oct 12, 2013  Hobbyist General Artist
Lolz XD
Reply
:iconemmablah18:
emmablah18 Featured By Owner Oct 11, 2013
i laughed way too hard at this! 
Reply
:iconyvune:
Yvune Featured By Owner Oct 7, 2013  Hobbyist Artist
this is just so full of win :XD:
Reply
:iconcrazycatlilly:
crazycatlilly Featured By Owner Oct 6, 2013  Hobbyist General Artist
Narito and (oh gawd I suck at spelling) Sauke
Reply
:iconharukofujioka:
Harukofujioka Featured By Owner Oct 6, 2013  Hobbyist General Artist
MAKES SENSE.
Reply
:icondontstoplovingme1108:
DontStopLovingMe1108 Featured By Owner Oct 6, 2013  Student Filmographer
I laughed so hard the first time I watched it.
Reply
:iconsoft-ears:
Soft-Ears Featured By Owner Oct 6, 2013  Student Digital Artist
I hate that song.....
Reply
:iconsoft-ears:
Soft-Ears Featured By Owner Oct 6, 2013  Student Digital Artist
NOT WHAT DOES THE FOX SAY!!!!!!!
Reply
:iconsketchie13:
Sketchie13 Featured By Owner Oct 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is perfect. Thanks for making me laugh. Love the expressions so much!
Reply
:iconxxxxbubblegumxxxx:
XxXxBubblegumxXxX Featured By Owner Oct 5, 2013  Student Digital Artist
OMFG LOVE IT <3 can i use it for my profile pic plz?? lol
Reply
:iconinazumafan11:
inazumafan11 Featured By Owner Oct 5, 2013
lol
Reply
:iconfrost-life:
Frost-life Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Artist
PERFECT!!! XD
Reply
:iconakitawolfx:
AkitaWolfX Featured By Owner Oct 4, 2013  Student Artist
XD this is awesome!!!! i was thinking about making something like this too!! :D lol but still good job :3 Hug Emoticon 
Reply
:iconkamkam3961:
KamKam3961 Featured By Owner Oct 3, 2013  Student General Artist
I do say that allot, don't I.Thbt FOX Emoticon Running Fox. 
Reply
:iconsagebunni:
sagebunni Featured By Owner Oct 3, 2013  Student Traditional Artist
this is the best thing ever
Reply
:iconfreaky12:
Freaky12 Featured By Owner Oct 3, 2013  Hobbyist General Artist
Rind din din din ding Rind din din din ding Rind din din din ding
Reply
:icondaufuskiedog:
daufuskiedog Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist General Artist
Wa pa pa pa pa pa paw.......
Reply
:iconyereza:
Yereza Featured By Owner Oct 3, 2013
AAAAAAHAHAHAAAAAAA that's genius xDDDDDD thanks you made my day xDD <3 <3 <3
Reply
:iconoriginalcoldplayer:
originalcoldplayer Featured By Owner Oct 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
omg this is hilarious! 
Reply
:iconxsilverdawnwarriorx:
XsilverdawnwarriorX Featured By Owner Oct 2, 2013
XDDDDDD
Reply
:iconbluewatersapphire:
bluewatersapphire Featured By Owner Oct 2, 2013  Student Traditional Artist
haaaah lol :D (Big Grin) 
Reply
:iconlostinthemorning:
LostInTheMorning Featured By Owner Oct 2, 2013  Hobbyist General Artist
This made me laugh so much!
Reply
:iconvixll:
Vixll Featured By Owner Oct 2, 2013
Hate this song so much now. All of my teachers play it in their classes over and over and over....
Reply
:iconprawlette:
Prawlette Featured By Owner Oct 2, 2013  Student Digital Artist
Bahahaahaahahahha omg.
Reply
:iconthedorkyweirdo:
THEDORKYWEIRDO Featured By Owner Oct 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
OMG YES. I'm more than happy that you made this!
Reply
:iconchu0403:
chu0403 Featured By Owner Oct 2, 2013  Student General Artist
this better get front page.
Reply
Add a Comment: